Min bästa väns bröllop 110806

För två veckor sedan fick jag se den vackraste brud jag någonsin sett Charlotte Engström.
Min fina vän som jag känt sedan barnsben, kan inte förstå att hon nu är fru Stenberg.
Jag fick äran att fixa alla blommor till bröllopet som brudbukett, tre tärnbuketter, fyra korsage samt blommor till tårta och bordsdekorationer. Charlotte och Robert jag önskar er all lycka i framtiden mina godingar.

Här kommer lite bilder samt talet som jag skrivit till charlotte som jag läste på bröllopet.


Charlotte & Robert

Charlotte så många gånger vi drömt om att denna dag ska slå in. Att få bära en vacker klänning och säga JA jag vill bli din. Nu är det inte barbiedockorna som får ta plats längst fram utan framför mig står en brud minst lika grann. Att få se dig idag, så himla glad och ditt leende lysa värmer väldigt gott i mitt hjärta ska du veta. Det finns många vänner på denna jord, men det är bara dig jag har svårt att beskriva med ord. Du är så snäll och rar du är den bästa vän jag har. I svåra tider du alltid finns här ja en underbar vän du verkligen är. Vi har lekt sedan vi var små och redan då visste jag att vi passade ihop vi två. Tänk på alla stackars dockor vi skadat, kammat deras hår och sminkat och målat deras tår. Vi har byggt kojor vi har busat, klättrat i träd och lekt fruar. Tack Robert för all kärlek du ger Charlotte, och passa dig för att inte vara snäll får då får du minst en smäll. Två har blivit ett och ett sötare par har nog ingen sett.

Vackrare brudpar har ingen sett <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0