Höst plantering, nytt doftljus, underbar bricka och höstmys med ljus

Idag köpte jag med mig lite Härliga höstblommer hem för att göra en söt plantering att ha på altanen, köpte också ett nytt härligt doftljus "Amber rose" mycket trevlig doft.

Jag har ett nytt fint fynd här hemma ett antikt gammalt fat från italien som är köpt på en loppis i Danmark är otroligt lycklig över detta fynd. Satte lite fattigmansljuslyktor på och vips så blev det otroligt fint.. se och njut...nu är hösten här!






Vanlig vit ljung och Irish prinsess



Min underbara antika bricka i trä från italien


Dekorerade brickan med ljuslyktor i fattigmanssilver, doftljus och hjärta på tråd



I denna otroligt mjuka soffa sitter jag just nu och gottar mig, älskar mys!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Så otroligt duktig du är. Har vart inne och kikat här då och då. Du har den stilen hemma som jag gillar. Kran på dig / Sofia hammarvid

2011-08-23 @ 23:28:09
Postat av: Josefine

Hej sofia! Vad roligt att du gillar min blogg och är inne och läser. Ja visst är den lantliga stilen underbar. Hoppas allt är bra med dig och din lilla familj, stor kram från mig

2011-08-23 @ 23:36:52
Postat av: Josefine

Åh glömde säga tack för ditt fina beröm, det gör mig jätteglad då jag brinner för det här =)

2011-08-23 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0